Sunday, February 15, 2009

tentang-tentang

since ni julung kalinya aku mengepost post,
terdetik di hati ingin membuka bicara dengan sedikit nasihat dari butterfingers,
lagu ni kulayan sejak bergelar murid lagi,
arap korang pun layan gak lagu ni..




Bukak radio, di pagi hari,
malam hari sama sahaja,
cinta sana, cinta sini,
aku gila geli,
cinta sana, cinta sini, aku gila geli,

Bukak radio, hitz fm,
propaganda amerika,
apebende yang merdeka,
jilat bontot depa,
pebende, yang merdeka,

bila kawan ramai keliling kita,
cakap besar tunjuk belang,
tapi bila sorang2,
pengecut pemalu,
macam semua orang,
tapi bila sorang2,
pengecut pemalu,
macam semua orang.

saya ini pun bukan sempurna,
tapi saya tahu,
dosa dan pahalaku,
tuhan saja,
tuhan saja yang tahu,
dosa dan pahala ku ooooh,
tuhan saja yang tahu.

gelang si paku gelang,
gelang si rama2,
tentang marilah tentang,
marilah tentang bersama-sama

No comments:

Post a Comment