Sunday, February 15, 2009

lap0ran

'noob will always be noob'
itu omputih kate, translatekan kepade base melayu, lebih sopan bunyinya:
'sialan memang tetap sialan'
aha.. melayu memang terkenal dengan kesopanan mereka..

satu noob yang kutahu, hobinya menulis surat rasmi, memang sejak kecil barangkali.. dan noob ini, dalam perjuangannya, ada seorang feeder yang membackupnya, ya, ade juga golongan feeder tuan puan, feeder dalam konteks ini agak berlainan, feeder ini pula feed si noob(membe seperjuangan) sehingga dia fat, sebab tu si noob ni berani sangat, omputih kate, 'support', support abah ko..

sebut tentang belajar, tentu ade pelajarnya, dan tentu juga ada pengajarnya, kadangkala guru ini tiada pengalaman untuk mengajar bidang tu, salah siapa? Uh,, kalau lecturer foundation dicampaknya mengajar a-level, masakan dia tahu segale2 tentang alevel?

ahh.. berbalik pula kepade si noob yang satu ni, dengan yakin dan konfidennya, tanpa terlintas di fikiran betape sengal dirinya, menaip surat, atau jika tidak mampu menaip, mungkin menulis dengan tangan sahaja, barangkali tidak, tambah pula dengan tulisan yangayam pun tdak boleh mengintepretnya, kerna, zaman sekarang zaman moden, zaman global bak kate bibik ku, mahukan laptop? minta saje pada ibu bape, lantas berkerja keras lah si ibu bapa mencari duit demi pembelajaran anak2 mereka, namun adakah dota subjek pembelajaran mereka?

ahh,, daku lari lagi dari tajuk, ape yang ditulisnya oleh si noob satu ni? ya, segale rase tidak puas hatinya, ape yang tak betul bagi dirinya, baguslah dia muntahkan segale prasaannya, andai dipendam, meletup pula, ala2 kentut juga, nawaitunya betul, untuk mase depan juga bukan? kalau tidak dikomplen makin teruk pula nnti, tapi, bahgian yang sengalnya tentang noob ini, beliau tak berbincang terlebih dahulu dengan ahli2 lain, lantas mengambil inisiatif menulis surat, dengan harapan mendapat kredit drpd apa yang dilakukannya, mahu digelar hero barangkali, dah tu pula, bila ditanya, tidak pula diakuinya, barangkali, yang menanya itulah noob yang diwar2kan, aduss,,
rezab hidup ini

pada hematku, 'gb' kan saje si noob ni, begini, mat cah stun, pofin kasi slow, bun pusing, mizang dengan 'totem'nya memukul si noob, dan pabila si noob tu mahu melarikan diri, jahar mengorak langkah, chronosphere dilakukannya, tapi lazimnya, ulti si jahar ini dilancarkan pada membe sendiri, hero terlepas, jangan gundah, jangan gelana, ya, hero datang, acap blink, cak, mati terus.. yaha, tapi kalau mizang wat fissure, nescaye si noob tidak dapat lari, namun....... kalau dah termaktub pada namenya adalah mizang,, faham2 je lah.. sori zang.. amik ko selai..

1 comment: